Påmelding

Trenerne, i samarbeid med svømmerne, velger ut hvilke øvelser hver svømmer skal delta på og sender denne oversikten til
stevne(@)narviksvommeklubb.no.

Foreldre sender en bekreftelse på at svømmeren skal delta på stevnet via skjema som sendes ut pr e-post ca ei uke før påmeldingsfrist. På skjemaet oppgis også om forelder kan stille som sjåfør eller reiseleder på stevnet. Påmeldingsfristen er 2 dager før arrangørklubbens påmeldingsfrist. Påmeldingen er bindene og svømmerne må betale egenandel selv om de ikke deltar på stevnet.

Egenandeler

SoneOmrådeKostnad
1aNarvik100,-
1bBjerkvik200,-
2Bardufoss, Setermoen, Harstad, Kvæfjord, Sortland500,-
3Resten av Nordland og Troms Fylke600,-
4Norge for øvrig: Reise med bilVurderes særskilt ut fra transportkostnader
5Norge for øvrig: Reise med flyFlybillett + kr. 500,-
Egenandelen dekker følgende: reise (bortsett fra sone 5), overnatting, påmeldingsavgift (6 øvelser) og måltider (kvelds - fredag,
frokost, middag og kvelds - lørdag) + frokost og lunsj - søndag).Ved spørsmål, send e-post til stevne(@)narviksvommeklubb.no.