Påmelding

Tryggivann.no er en portal for påmelding og administrering av svømmekurs for svømmeklubber som arrangerer kurs etter prinsippene til Norges Svømmeskole. All påmelding til kurs i regi av Narvik Svømmeklubb skjer gjennom denne siden.

Rask veiledning for påmelding:

1. Vil du melde på deg selv eller barn(a) på svømmekurs må du først registrere en bruker på deg selv (barnet registrerer du senere i prosessen) på Tryggivann.no. Veiledning for å opprette bruker finner du her.
  2. Når brukerkontoen er opprettet vil du motta en mail med en bekreftelseskode. Klikk på linken "Aktiver ny konto" på denne siden. Tast inn ditt brukernavn og din aktiveringskode for å aktivere.
  3. Deretter kan du logge på, velge ønsket kurstype og melde på, og NÅ registrerer du barn(a). Vårens kurs er åpne for påmelding ca 10. des - 5. januar, mens høstens kurs er åpne for påmelding fra ca 15. juni til 1. september. Alle kursdeltakere, uansett alder, må registreres med fødselsdato. Veileding for å melde på kurs finner du her.

Dersom du har spørsmål angående kursene, send mail til svommeskole(@)narviksvommeklubb.no.