Nytt styre valgt på ekstra ordinært årsmøte søndag 6/9-2015

Postet av Narvik Svømmeklubb den 6. Sep 2015

Narvik Svømmeklubb har fått nytt styre. De nye styremedlemmene er presenterte her. Vi takker det gamle styret for god innsats!

Oppsstart svømmeskole og baby-og småbarnssvømming

Postet av Narvik Svømmeklubb den 6. Apr 2015

Svømmeskolen, Trygg-i-vann, starter opp etter påskeferien tirsdag 7/4 kl 17-19.

Baby-og småbarnssvømming starter opp onsdag 8/4 kl 16-18.

Ved spørsmål, kontakte svommeskole(@)narviksvommeklubb.no.

Begynnerinnstruktørskurs 8-10 mai

Postet av Narvik Svømmeklubb den 22. Mar 2015

Narvik svømmeklubb inviterer til begynnerinstruktørkurs den 10.mai 2015.

Instruktør: Per Irgens

Mer informasjon kommer etterhvert. Kurset legges ut på minidrett.no.

Bra jobbet under LÅMØ på Sortland

Postet av Narvik Svømmeklubb den 15. Feb 2015

Da er LÅMØ over for denne gang og Narviks to deltakere Anton Lindsten og Christoffer Akselsen er tilbake i Narvikbassenget med nye erfaringer og ny motivasjon. Begge guttene jobbet godt med oppgaver og disponering av løpene under hele helgen.

LÅMØ var Antons første større stevne. Han har lenge jobbet godt med både teknikk og mengde og det gav uttelling i helgen! Det blev nye personlige rekorder på alle øvelser. Mest fornøyd er han med 100 butterfly og 200 medley, hvor det ble personlige rekorder med 23 sekunder på hver av øvelsene.

Christoffer jobbet godt igjennom alle løpene og endte på pallplass på samtlige øvelser. Personlig rekord ble det også på 100 butterfly og 200 medley. Totalt ble det en tredjeplass.

Begge guttene har hatt en flott helg og reiste hjem med ny motivasjon for bassengtrening, utholdenhet og basis.

Anton

Christoffer

Arbeid pågår på hjemmesiden!

Postet av Narvik Svømmeklubb den 3. Feb 2015

Du har kommet til Narvik Svømmeklubbs nye nettsider. Vi jobber med å få de ferdig - foreløpig henviser vi til www.narviksvommeklubb.no